Hadsund skole

Grundoplysninger

Hadsund skole er en afdelingsopdelt skole, hvor hver afdeling har egen afdelingsleder. Hadsund Skole vægter en høj faglighed samtidig med, at vi forsøger at fastholde en god trivsel for vore elever. Der er for os ikke noget modsætningsforhold i at stille krav og samtidig have det godt - tvært i mod.

Skolens SFO er en integreret del af Hadsund skole. Det vil sige, at det er de samme lokaler der danner ramme om såvel fritid, som for skole. Tidligt om morgenen kan elever og forældre gennem klassens egen indgang og garderobe møde i skolen. Det betyder for den enkelte elev, at det kendte miljø fra SFO ikke opleves som den helt store forandring ved overgangen til skole. Skolen opleves derfor overskuelig af selv de yngste elever. Dette håber vi, der kan fastholde en øget tryghed i skolestarten.

Hadsund svømmehal er også en indbygget del af skolen, der gør skolesvømning nemt at komme til. Skolen ligger op til fjorden, der flot indrammer hele Mariagerfjord kommune.

Ledelse
Skoleleder: Steffen Gram Bang
Viceskoleinspektør: Torben Bjertrup
Formand for Skolebestyrelsen: Trine Støvring

Klasser
Antal klassetrin på skolen: 0-9 klasse
Antal spor på skolen: 3

Elevtal og Personale
Kan ses på Uddannelsesstatistik.dk

Hadsund skole er fordelt på 3 spor. I nedenstående tabel kan du se fordelingen af klasser i hvert spor.

Afdelinger

Klasser