Værdier, fundament og ordensregler

På Hadsund skole arbejder vi ud fra værdierne: Faglighed, Trivsel og engagement

Her finder du en pixi-udgave af vores værdigrundlag, som alle på skolen bakker op omkring. Om du er ny elev, forældre, medarbejder forventer vi altså at du kan se dig selv ind i værdierne.

Udover vores værdier navigere vi efter vores Fælles Pædagogiske Fundament, som er udarbejdet på tværs af dagtilbud, skoler og PPR i Mariagerfjord Kommune.

Ordensregler: (er under udarbejdelse i skolebestyrelse og elevråd, men ser pt ud som nedenfor)

• Omgangstonen og gensidig respektfuld i såvel ord som adfærd
  • Samarbejdet på Hadsund skole er med til at sikre, at alle lever op til intentionerne om god opførsel
  • Rygning er forbudt både inde og ude