Hadsund skole

Kantinen

Hadsund skole har egen kantine. Kantinen er i Januar 2015 igen blevet nøglehuls certificeret.

Kantinen på Hadsund Skole laver god hjemmelavet mad efter Miljø og fødevareministeriets officielle kostråd, det vil sige en varieret kost med mange grøntsager og fibre der holder børnene kørende hele dagen. Det er derfor et bevidst valg at, der kun kan købes sunde snacks i kantinen. Der er hver dag hjemmebagte boller, små og store sandwich med fyld, udskåret frugt, gulerødder, vand, smoothies m.m.

Børn lærer af hinanden og tør smage på nye ting når de ser deres venner spise det, derfor er det kantinens erfaring at de børn der bruger kantinens tilbud spiser en sund og varieret kost. Pigerne i kantinen er altid åbne for nye forslag, til evt. den lune ret.

Frugtordning
Hadsund Skole modtager støtte fra FødevareErhverv som gør det muligt, at vi hver dag kan sælge et stykke frugt til 1,50 kr. til dit barn. Kantinen vil sørge for altid at have frisk og varieret frugt – og prisen er konkurrencedygtig med ugens tilbud hvor du end handler.

Kantinens åbningstider

06.30-08.00